کد خبر: ۱۰۸۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 11 January 2023

امروزه با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت ماشین، فروش خودرو کارکرده و خرید آن بین افراد مختلف جامعه طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای این منظور باید از روش‌های امن فروش خودرو استفاده کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد بدون آگاهی لازم از بازار ماشین، بهتر است برای فروش خودروی خود اقدام نکنند. زیرا جذب مشتری، تعیین قیمت، وجود نقص فنی و... همه آنها یک پروسه حساس و تا حدودی نیز زمان‌بر است. معامله در خرید و فروش خودرو باید به‌گونه‌ای انجام شود که هر دو طرف راضی بوده و هیچ‌کدام احساس ضرر نکنند. با گرانی‌های اخیر، خودرو تنها یک وسیله حمل‌ونقل نیست و برای بسیاری از افراد، حکم سرمایه را دارد.

نحوه فروش خودرو کارکرده در شمال کشور 

اقدامات لازم برای فروش خودرو کارکرده

اگر قصد فروش فوری خودرو کارکرده را دارید بهتر است از سایت‌های فعال در این زمینه کمک بگیرید. متخصصانی که در این مجموعه‌ها به‌ کار بررسی ماشین مشغولند، کارهای لازم را انجام داده و پروسه فروش را تا حد زیادی کوتاه می‌کنند. به‌طور کلی برای فروش ماشین‌های کارکرده در شمال کشور یا هر مکان دیگری چه اقداماتی لازم است؟

بررسی کامل خودرو

برای این منظور باید از یک کارشناس که تخصص کافی در این زمینه داشته باشد، کمک بگیرید. یافتن تمامی ایرادها و آپشن‌های خودرو و بیان آنها به مشتری، شما را فرد صادق و قابل اطمینانی نشان می‌دهد. با این ‌کار افراد تمایل بیشتری به انجام معامله با شما پیدا می‌کنند. جذب مشتری‌ می‌تواند در بالا رفتن قیمت نهایی خودرو نیز تاثیر داشته باشد .

نحوه فروش خودرو کارکرده در شمال کشور 

تحویل تمامی مدارک به خریدار

برای فروش ماشین دست دوم باید تمامی مدارک لازم را قبل از انجام معامله، آماده کرده و در حین فروش آنها را به‌ خریدار تحویل داد. همچنین بهترین مکان معامله خودرو دفاتر حقوقیق و حضور یک کارشناس حقوقی است. چرا که این مهم ضامن معامله است.

تحویل مدارک و تکمیل مراحل اداری

بعد از آماده‌سازی مدارک و تحویل آنها به مشتری، معمولا شخص به بررسی کامل آنها می‌پردازد. در این مرحله نیز بهتر است یک کارشناس تمام اوراق را بررسی و تحویل آنها توسط خریدار را تایید کند. معمولا در این مرحله دو طرف، بابت قیمت خودرو به تفاهم رسیده‌اند. بسته به طرفین معامله چانه‌زنی بر سر قیمت ممکن است بسیار خسته‌کننده باشد! حال زمان پیگیری‌های اداری و تعویض پلاک می‌رسد. کارهای اداری فروش خودرو شامل صفر کردن عوارض و بدهی‌های سالانه نیز می‌شود. این مراحل بین 3 تا 4 روز طول می‌کشد. اما کارشناسان خودرو45 تمامی اقدامات لازم فرآیند معامله را انجام می‌دهند و فروشنده خودرو تنها با یکبار مراجعه به دفترخانه، مبایعه نامه فروش را امضا می‌کند.

تحویل خودرو و دریافت مبلغ

وقتی تمامی کارهای اداری فروش فوری ماشین کارکرده به پایان رسید، زمان عقد قرارداد برای انتقال سند و همچنین دریافت مبلغ خودرو است. در این مرحله، کارشناسان خودرو45 همراه فروشنده هستند تا مبلغ خودرو سریعا به حساب او واریز شود.

آیا فروش خودرو پر ریسک است؟

فروش خودرو کارکرده بدون در نظر گرفتن ایرانی یا خارجی بودن آنها کار بسیار پر ریسکی است. قیمت بالای ماشین و همچنین افزایش روزافزون آن باعث حساس‌تر شدن انجام این‌ معامله شده است. با یک تصمیم‌گیری اشتباه ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. به‌خصوص اینکه دلالان ماشین همه‌جا در کمین فروشنده‌ها نشسته‌اند.

کارشناسی صحیح ماشین، معاینه فنی، قیمت‌گذاری و... همه باید تحت نظارت افراد متخصص انجام شود تا جلوی ضرر افراد را بگیرد. لطفا در این زمینه از مشورت با دوست، همکار، دلال و... خودداری کنید.

راه‌های فروش ماشین

همه‌ ما به‌دلایل متفاوت مانند تعویض با خودروی دیگر، نیاز مالی، خرابی‌های ماشین و... اقدام به فروش خودرو می‌کنیم.

اما روش‌های رایج برای این‌کار کدام است؟

  • انتشار آگهی در پلتفرم‌ها یا سایت‌های فروش ماشین کارکرده
  • کمک گرفتن از واسطه‌ها یا بنگاه‌های فروش ماشین
  • ارائه درخواست به شرکت‌های فروش خودرو
  • فروش ماشین به دوستان و آشنایان

مزایای فروش ماشین با خودرو45

فروش خودرو کارکرده در سریع ترین زمان

گاهی اوقات تصور عموم از فروش خودرو، مدت زمان طولانی بابت فروش آن است. چرا که در گذشته روش‌های فروش ماشین به صورت سنتی انجام می‌شد؛ اما اکنون با توجه به روش‌های جدید معامله خودرو همچون وجود پلتفرم‌ها و سایت‌های آنلاین آگهی و معامله خودرو، فروش فوری ماشین باید در شرایطی امن انجام شود.

فروش خودرو به آسان ترین روش

منظور از سهولت در معامله خودرو، از زمان درخواست فروش تا پیدا کردن خریدار، کارشناسی خودرو، تعیین قیمت و در نهایت انعقاد قراردادنهایی خودرو را شامل می‌شود.

از این رو، شرکت خودرو45 شرایطی را فراهم کرده است تا از زمان درخواست فروش خودرو به صورت فرم در سایت خودرو45 تا ورود فروشنده به یکی از شعب و انعقاد قرارداد و دریافت وجه در دو روز کاری انجام می‌شود.  

فروش ماشین به امن ترین روش

هنگامی که از از فروش خودرو صحبت می‌شود، افراد به امنیت معامله و تضمین مراحل و فرآیند فروش خودرو اشاره می‌کنند. بدین صورت که خودرو چگونه تعیین قیمت می‎شود؟ مبلغ خودرو چگونه به حساب فروشنده واریز می‌شود و درنهایت انعقاد قرارداد چه زمانی انجام می‌شود؟

اما مجموعه خودرو45 با برطرف کردن تمامی سوالات و موانع در مسیر فروش خودرو، تمامی خدمات فروش خودرو همچون کشف قیمت، انتقال اسناد و مدارک تا انتقال وجه در یک روز کاری را انجام می‌دهد.

شعب خودرو45 در شمال کشور

ساری

خیابان آزادی چهارم (شهید کریمیان)، بلوار آزادی، روبروی سازمان جهادکشاورزی استان، طبقه همکف

گرگان

بلوار کاشانی، جنب کاشانی ۲۹، روبروی کاشانی ۲۶/۱، طبقه همکف

آمل

خیابان هراز (امام خمینی)، بعد از آفتاب ۹۴، سی متر جلوتر از دور برگردان، طبقه همکف

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار